Muli się na biegu od 3tys obr

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marek1120
    Classic
    • 2011
    • 19

    Muli się na biegu od 3tys obr

    Oby to nie to ale może na coś naprowadzi przeczytaj tutaj http://vwszrot.pl/
  • PIOTRUŚŚŚ
    Classic
    • 2010
    • 19

    #2
    Muli się na biegu od 3tys obr

    witam wszystkich jestem tutaj nowy i mam problem ze swoją octavią I a mianowicie jest to 1.6 AEE 75km 99r posiadam ją od 2miesięcy. problem polega na tym że na biegu jałowym skoda przy dodaniu gazu "dość" ładnie wkręca się na obroty lecz przy kilkukrotnym wciśnięciu gazu zaczyna się dławić i po 2/3 sekundach wejdzie do oporu lecz na biegu 1do5 do 3tys obr jest w miarę ok ale powyżej 3tys zaczyna się mulić dusić itd dodam że wymieniłem już aparat zapłonowy, przepustnicę, kable+świece, cewkę i sondę. PROSZĘ POMOCY NIE MAM JUŻ DO NIEJ SIŁ

    Komentarz

    • mroko
      Rider
      S_OCP Member
      • 2006
      • 659
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Pierwsza sprawa to czy podpinałeś pod VAG-a i czy generuje jakieś błędy?
      Czy masz lpg?
      Jeżeli tak to czy dzieje się to na benzynie czy lpg?
      Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

      Komentarz

      • PIOTRUŚŚŚ
        Classic
        • 2010
        • 19

        #4
        nie ma żadnych błędów i tak samo jest na benzynie i na gazie

        Komentarz

        • mroko
          Rider
          S_OCP Member
          • 2006
          • 659
          • Octavia II (1Z3)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Czyli układ zasilania możemy wykluczyć.
          Na początek sprawdziłbym MAP sensor.
          Podłączasz VAG-a, odpalasz silnik, wchodzisz w silnik, bloki wartości i odpalasz blok 03.
          W drugim polu masz pokazane obciążenie silnika w procentach, dodając dość energicznie gazu wartość w tym polu powinna się zmieniać od 0 do 100 dość szybko.

          Jeżeli wyświetlane jest cały czas 0% to odpinasz kostkę od MAP-a i zwierasz piny 3 i 4 w kostce i wówczas na VAG-u powinno się wyświetlić 100%. Oznacza to że MAP do wymiany. Jeżeli nadal wyświetla się 0% to trzeba sprawdzić ciągłość przewodów idących do niego od ECU.

          Jeżeli natomiast VAG wyświetla cały czas 100% niezależnie od naciśnięcia na gaz to po odpięciu kostki od MAP-a powinien wyświetlić 0%. Oznacza to również że MAP do wymiany. Ale jeżeli nadal wyświetla 100 pomimo odłączenia kostki to trzeba sprawdzić wiązkę idącą od ECU.

          Na poniższych zdjęciach 4-MAP sensor.
          Drugie zdjęcie pokazuje jak on wygląda.

          Jak sprawdzisz to daj znać.

          Pozdrawiam
          Załączone pliki
          Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

          Komentarz

          • PIOTRUŚŚŚ
            Classic
            • 2010
            • 19

            #6
            niestety ja Vag-a nie posiadam i podejrzewam że gdy pokaże to mechanikowi który mi to podłącza pod vag-a to złapie się za głowe i nic z tego nie zrozumie ale bede mu głowe suszył żeby kombinował dzięki mroko a może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły co do tego mojego skodilaka???????

            Komentarz

            • mroko
              Rider
              S_OCP Member
              • 2006
              • 659
              • Octavia II (1Z3)
              • BSE 1.6 MPI 102 KM

              #7
              No to może ma na podmianę taki czujnik.
              Jeszcze jedno co przychodzi mi do głowy to może być czujnik spalania stukowego. Można go sprawdzić uderzając nie za mocno obok tego czujnika w blok silnika młotkiem. Jeżeli czujnik jest sprawny to obroty silnika powinny się na chwile zmienić.

              Pozdrawiam
              Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

              Komentarz

              • PIOTRUŚŚŚ
                Classic
                • 2010
                • 19

                #8
                ooooo nareszcie coś dla mnie ale myśle że to zbyt drastyczna metoda hehe podjadę jeszcze jutro do jakiś magików pokaże im to co napisałeś i załączone obrazki i może coś z tego wyjdzie ale po tym skodilaku moge się wszystkiego spodziewać bo narazie same problemy z nią

                Komentarz

                • mroko
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 659
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                  #9
                  Jeszcze jedno przyszło mi do głowy:
                  oprócz cewki w tym silniku jest moduł zapłonowy, może on coś jeszcze świruje. On znajduje się z tego co kojarzę jakoś pod cewką, więc jest możliwe że wymieniając cewkę jego też wymieniłeś.
                  Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

                  Komentarz

                  • PIOTRUŚŚŚ
                    Classic
                    • 2010
                    • 19

                    #10
                    moduł jest w cewce jest to jedność i zostało to wymienione

                    [ Dodano: Sob 13 Lut, 10 01:07 ]
                    witam ponownie skodilak stał od soboty do czwartku u jednego elektro-mechanika i od czwartku do dzisiaj u kolejnego i obydwoje rozkładają ręce lecz twierdzą że cała elektryka jest ok i auto powinno chodzić jak zegareczek ale niestety tak nie jest w dalszym ciągu na biegu od 3tys do 4.5 muł że jechać się nie da. MA KTOŚ Z KOLEGÓW JESZCZE JAKIEŚ POMYSŁY CO DO TEGO MOJEGO PECHOWEGO SKODILAKA????

                    Komentarz

                    Pracuję...